Škola prodaje "Akademija prodaje"

Da bi shvatio/la srž prodaje, potrebno je sagledati je iz nekoliko uglova i iz raznih perspektiva.

Što više pozicija sagledaš, bolje ćeš je razumeti. Ideja je da zajedno podelimo iskustva o temama koje su direktno i indirektno u vezi sa prodajom, ali na nivou i obimu koji bi svaki profesionalni prodavac trebalo da zna ili da ih bude svestan.

Da li postoji škola prodaje?

Prodaja je najbitniji sektor svake kompanije. Osim nekih vikend škola prodaje, kratkih programa prodaje, ili kurseva prodaje, nisam čuo da postoji neka formalna ustanova.

Škola prodaje ili program prodaje ili kurs prodaje?

Odaberi program Akademija Prodaje, kreiran kroz 30 godina iskustva sa našeg tržišta, kreiran za prodavce u B2B sektoru, distribuciji, veleprodaji, za šefove, menadžere i direktore prodaja. Kreiran od strane prodavca, šefa prodaje, direktora prodaje, C-level direktora.

Do sada je ovaj program završilo preko 200 polaznika iz četrdesetak kompanija iz raznih industrija: prehrambena, agro, obnovljiva energija, sport, farmacija, medicina, marketing, IT, turizam, mašinska, drvna, tekstilna…

Nemoj više da čekaš!

Prijavi se za AKADEMIJU PRODAJE i rezerviši svoje mesto na prvom sledećem programu!

Program Akademija Prodaje obuhvata dvadeset modula odnosno svih 360° prodaje:

1.
Šta je prodaja?
2.
Kakvo nam je poslovno okruženje?
3.
Metode i alati za analizu tržišta, proizvoda, konkurencije
4.
Metode i veštine postavljanja prodajnih ciljeva
5.
Poslovno poverenje – PETI ELEMENT prodaje
6.
Poslovna komunikacija
7.
Organizacija sastanka, prezentacije, javnog nastupa
8.
Tehnike pregovaranja
9.
Tehnike prodaje
10.
Tehnike zaključenja prodaje
11.
Upravljanje promenama
12.
Upravljanje konfliktima
13.
Greške u prodaji
14.
Rad sa klijentima
15.
Strateški klijenti
16.
Lojalni klijenti
17.
Marketing 1:1
18.
Lični razvoj
19.
Prodajni tim
20.
Prodajna organizacija

Siguran sam da ćeš u knjigama koje su posvećenje komunikaciji ili poverenju ili pregovaranju, naći mnogo detaljnije opise i definicije pomenutih tema.

škola prodaje akademija prodaje 2

Da citiram Đorđa Balaševića:

„Ko nije drvo, razumeo prvo,
pa tek onda sadio,
taj nije ništa uradio.
I shvatiće kad tad,
da ne zna šta je hlad.“

Možda će ti se u prvi mah učiniti da se tema širi ili razvodnjava. Ipak, da bi je shvatio/la, moraš prethodno da sagledaš i razumeš sve elemente koji utiču na nju. Tek kad to uradiš, otvoriće ti se nove mogućnosti za napredak ali i nastavak usavršavanja.

Prodaja je najlepše zanimanje na svetu
Ipak, nigde kao u prodaji se ne razlikuju amateri od profesionalaca. Profesionalac kao nagradu ima rezultat, amater ga nema. Profesionalac ima oduševljenog klijenta, amater ga nema. Profesionalac ima privilegiju da nauči iz greške a amater se pravda. Profesionalcu ne treba menadžer, on je samostalni lider. Profesionalcu ne trebaju „targeti“, on ih sam postavlja na ambiciozan nivo.

Mi prodavci smo „malo“, onako…

Ponekad pomislim da se borimo sa vetrenjačama da ugodimo kupcu / klijentu ali naravno i sebi i svojim potrebama. Sve što može, a da je otežavajuće u poslu, sručilo se na nas:

  • nema potrebe – mi je kreiramo
  • nema želje – mi je stvaramo
  • nema žurbe – mi ubrzavamo
  • nema novca – mi osmišljavamo
  • nema poverenja – mi ga zavređujemo.

Na stranu, što se svakog prvog u mesecu, pohvale, fenomenalni poslovi, zaslužene nagrade… anuliraju i krećemo od početka.
U prodaji ne postoje stare zasluge.

Nemoj više da čekaš!

Prijavi se za AKADEMIJU PRODAJE i rezerviši svoje mesto na prvom sledećem programu!

Ako ne razumeš prethodni pasus, nemoj da se baviš prodajom. Namučićeš sebe, kompaniju, klijente a rezultati neće biti zadovoljavajući. Ako ne želiš da budeš prodavac profesionalac, nemoj sebe da ponižavaš da budeš amater. Ima toliko lepih zanimanja u knjigovodstvu, finansijama, logistici, pravnoj službi. Pronađi sebe, pronađi svoju svrhu i posveti joj se profesionalno, koja god da je.

Ako, sa druge strane, osećaš da si „elita“, ako su izazovi tvoj pokretačka snaga, ako si spreman/na da učiš i treniraš, ako znaš da možeš da se nosiš sa prodajom i bremenom koju ona nosi, na pravom si putu ka profesionalnoj prodaji. Ne mogu svi da budu profesionalni prodavci – samo odabrani.

Često pitanje, koje mi postavljaju polaznici na predavanjima je: “Šta ćemo tačno da naučimo iz prodaje?“

Moram da te razočaram. Ne postoji čarobni štapić, ne postoji kurs ili program koji možeš da odslušaš, posle koga će se tvoji prodajni performansi podići do nezamislivih visina. Možeš da naučiš neki „tips and tricks“ ali ne više od toga.

Ipak, ako programu “AKADEMIJA PRODAJE” pristupiš sa jasnim stavom da mogu da ti pomognem u pozicioniranju tebe kao prodajnog profesionalca i poboljšanju tvojih poslovnih performansi, javi se. Sve zavisi od tvoje volje.

Da li ćeš razmišljati o temama?

Da li ćeš odmah početi da primenjuješ osvešćeno ili naučeno?

I ono šta je najbitnije, da li ćeš tehnike i veštine koje prolazimo uspeti da primeniš u tvom poslovnom okruženju, u tvojoj oblasti ekspertize?

Ako misliš da ću te naučiti koje rečenice treba da izgovaraš i da će ti one povećati procenat prodaje, nemojte se nadati. Neću!

Ako ipak misliš da mogu da ti pomognem, sagledaćeš mnoge primere iz prakse, koje bi možda mogao/la primeniti u radu. Ipak, na tebi je da osmisliš pomenute rečenice na najbolji način za tvoje polje delovanja. Siguran sam da ti mnogo bolje poznaješ svoje klijente od mene (i trenutne i potencijalne). Siguran sam da ti mnogo više znaš o svojoj industriji od mene.

Akademija prodaje – Misija

Moja misija kao i misija programa AKADEMIJA PRODAJE je da „osvestim“ onaj deo prodaje, koje smo usled dnevnih obaveza i puno posla zanemarili i da ti ponudim potpuno nove poglede, prostore i prodajne mogućnosti. Naučićeš da:

▪ svesno sagledavaš pun obim poslovanja

▪ koristiš alate za analizu poslovanja, tržišta, projekata, sebe kao profesionalca

▪ da se strateški i taktički prilagodiš tvom tržištu

▪ osmisliš i realizuješ plan i ostvariš ciljeve / targete

▪ postavljaš sebi i timu ambiciozne ciljeve

▪ slušaš sa razumevanjem i brzo uspostavljaš most poverenja

▪ upravljaš promenama i konfliktima

▪ na jednostavan način prenosiš željenu informaciju potencijalnom klijentu

▪ koriguješ nastup pred sagovornicima, strateški, taktički, vizuelno, vokabularno

▪ pripremiš i sprovedeš pregovarački proces

▪ koristiš tehnike pregovaranja za odbranu od manipulatora

▪ sagledavaš i koriguješ svoje prodajne aktivnosti shodno tehnikama prodaje

▪ osvesiš potrebu za “zatvaranjem” prodaje

▪ kvalitetno identifikuješ i kvalifikuješ potencijalne klijente

▪ kategorizuješ i prioritizuješ postojeće klijente

▪ sistemski dođeš do rešenja problema, prigovora ili grešaka

Nemoj više da čekaš!

Prijavi se za AKADEMIJU PRODAJE i rezerviši svoje mesto na prvom sledećem programu!

škola prodaje akademija prodaje

Koliko god različitih industrija postoji, toliko ima različitih problema

Koliko klijenata postoji – toliko „problema“, koliko proizvoda – toliko „problema“. Ja nemam odgovore na sve tvoje probleme, jer kao što sam rekao, u tvojoj industriji ti si bolji od mene.

Moja želja je da shvatiš da i ovo šta ću te naučiti ne može da te dovede do penzije, već da ovo bude početak tvog puta učenja / usavršavanja i napretka u karijeri. U kojoj god industriji da radiš, u programu AKADEMIJA PRODAJE ćeš naći primere koje možeš primeniti u svom radu.

Svi polaznici prolaze kroz nekoliko nivoa rada: predavanja, vežbanja, testiranja, čitanje i analiziranje poslovnih knjiga, razrada studija slučaja

Ako ne veruješ meni, pročitaj šta su klijenti rekli

Nemoj više da čekaš!

Prijavi se za AKADEMIJU PRODAJE i rezerviši svoje mesto na prvom sledećem programu!