Ne pomaže SEO majko, sa korita …

Ne pomaže SEO majko, sa korita …

Ne pomaže SEO majko
Ne pomaže SEO majko

U istorji savremene civilizacije, nikad nije bio bolji trenutak za pokretanje biznisa. Nikad nije bilo lakše doći do potencijalnih kupaca i ciljnih javnosti.

Digitalna industrijska revolucija nam je otvorila vrata neslućenim mogućnostim. Cena koju trebamo da platimo je smešna. Pokrenuti YouTube kanala, otvoriti LinkedIn profil, ubaciti se na Twitter, FaceBook, Instagram, SnapChat, Blog stranu, TikTok, napraviti sajt, napisati tekstove, optimizovati ih. Milioni čekaju da vide ponudu.

Lepota savremenog poslovanja je u činjenici da svi imaju istu priliku, i svi to više / manje rade. Prenos poruke nikad nije bio lakši, ulažemo svoje vreme, neprospavane noći da je napravimo i isporučimo, postavimo na medije… I NIŠTA??!!

O majn got!!

Gde grešimo?

Da li stvarno nikog nije briga za ono šta mi radimo? Odgovor je surov, NIJE!

Dobrodošli na tržište

Opet se vraćamo na početak, proveravamo sve i u relnosti i u digitalnoj promociji. I kao što to biva posle svake burne noći, dolazi do otrežnjenja. NEMAMO SADRŽAJ!! Ne pomaže SEO majko

Ništa nije toliko bitno i važno, naročito u digitalu, kao što je sadržaj. Na kursevima ste naučili sve “tips and tricks” al nema identifikacije sa korisnicima i potencijanim kupcima.

OK, a da se vratimo još korak unazad, na fundament poslovanja pa da proverimo proizvod / servis / uslugu koju nudimo, možda je u tome problem? NIJE!

OK, a da proverimo da li naš proizvod / servis / usluga daje stvarne koristi potencilajnim klijentima? DAJE!

OK, a da li mi kao prodavci prepoznajemo probleme naših potencijalnik kupaca, možemo da ih rešimo našim proizvodom /servisom / uslugom? OTKUD SAD TO?

?Pa na svim kursevima su nas učili šta da uradim i tačno to sam uradio/la, otkud sad ovo?

Kao što je u digitalnoj komunikaciji najvažniji element “priča”, tako je u realnosti najvažniji element empatija, razumevanje sagovornika i istinska želja da mu se pomogne. Ovde ne prolaze “tips and tricks.

Bez želje da pomognemo potencilanom kupcu da reši svoj problem, nećemo rešiti svoj problem. PARADOKS leži u procesu da nas savremeno društvo jasno udaljava od ove iskonske potrebe i čini sve da ne osećamo ništa jedni prema drugima.

Kako rešiti svoj problem / problem potencijalnog korisnika?

Lako !! Razmišljanjem o njemu, o njegovim problemima, o njegovim okolnostima, obratiti mu se na njemu razumljivom jeziku, pokazati mu da nam je stalo do njegovog problema, pokušajmo da uđemo u njegove cipele, da vidimo kako živi, šta su njegove stvarne potrebe, šta ih boli, kakvu budućnost žele, to raditi svaki dan sa svakim potencijalnim klijentom. Lako zar ne? Naš jedini zadatak i obaveza je da im pomognemo da stignu tamo gde su krenuli… da bi ispunili našu svrhu poslovanja.

Da se vratimo na početak priče, džaba nam SEO, blog, YT, FB, INST, LinkedIn, TikTok, TW, ako nismo empatični.

Mislite o tome. Budimo bolji ljudi i bićemo uspešni profesionalci.

Pratite nas na našem LinkedIn profilu i na YouTube kanalu.

Hoćete da pričamo o teme?

Kontaktirajte nas.

Podelite sa prijateljima

Pročitajte i:

rešavanje problema

REŠAVANJE PROBLEMA U PRODAJI

REŠAVANJE PROBLEMA U PRODAJI Da li znate kako u “istočnoj” civilizaciji pristupaju problemu a kako u “zapadnoj”? Istočnjaci, tačnije u Kini, problem ili kriza se piše sa dva simbola (危机).

Sastanak, prezentacija, javni nastup...

Sastanak, prezentacija, javni nastup…

Sastanak, prezentacija, javni nastup… Mark Tven, čuveni američki pisac, izdavač i preduzetnik, bio je jedan od najcenjenijih govornika svog vremena. Između ostalog, pamti se njegova izjava: „Obično mi je potrebno

pregovaranje

Pregovaranje II deo

Pregovaranje U prvo delu teksta o pregovaranju smo pričali i konstatovali da je do nas da li hoćemo da budemo manipulatori ili pregovarači. Potrebno je da naučimo tehnike pregovaranja kako

pregovaranje

Pregovaranje I deo

Pregovaranje je najvažnija veština u okviru komunikacije, bilo da se misli na poslovno ili privatno okruženje. Veliki broj ljudi, sa druge strane, uopšte nije svestan da se proces pregovaranja neprestano

BESPLATNA ANALIZA POSLOVANJA !​

Da li želite da uđete u magičan svet PRODAJE ?​